Borgermøde om turisme i Dragør

Turistme i Dragør - foto Torben Stender

mandag, marts 13, 2023

Dragør Kommune og Dragør Turistråd inviterer sammen med Dragør Borgerforening til debat om turisme.

Turismen er med til at holde liv i Dragør, og turismen skal være til gavn for alle.

Dragør Turistråd og Dragør Kommune har arbejdet med en ny turismestrategi og en ny organisering af turismeindsatsen. Turismestrategien kommer til at berøre hele kommunen, der ansættes en turismeansvarlig og nedsættes et helt nyt Dragør Turistråd.

På mødet vil direktør i Dragør Kommune Asger Villemoes Nielsen og formand for Dragør Turistråd Axel Bendtsen indlede til debat.

Mødet er åbent for alle.

Arrangementer er gratis, men du skal være registret og have en billet for at deltage, da der max kan deltage 120!

Arrangements FAQs

Skal jeg medbringe billet

Ja - vi er nød til at vide at deltagere er tilmeldt. Der er et maksimalt antal der må være i lokalet af hensyn til brand etc.

Er arrangementet kun for medlemmer af foreningen

Nej - vi holdet dette møde for alle borgere i Dragør

• mandag, marts 13, 2023 19:00   -   22:00