Dragør Borgerforening

Hen over året afholder vi flere arrangementer for vores medlemmer. Arrangementerne er dels foredrag og workshops i salen på Badstuevælen, og dels betalingsarrangementer med fællesspisning, turer, god musik og meget andet. Her er nogle eksempler på vores arrangementer.

Havevandring

Grillfest

Fugleskydning

Udflugter

Fællesspisning

Vin-, øl- og boblesmagning

Foreningen for alle – også dig

Love og vedtægter

Dragør Borgerforenings love og vedtægter er senest revideret i maj 1991.
Du kan her hente den aktuelle version.

Foreningens formål er at støtte et aktivt kultur og fritidsliv i Dragør.
Således uddeles 50% af medlemskontingentet til velgørende, kulturelle og lokale formål. Medlemmerne har indstillingsret, og alle klubber og foreninger i Dragør kan søge ved henvendelse til foreningen.

Hjemsted

DRAGØR BORGERFORENING Foreningens hjemsted er Dragør, hvis adresse er Strandgade 14, 2791 Dragør, som også er foreningens ejendom.

Medlemmer

Alle med tilknytning til Dragør kan optages som medlem. Med bestyrelsens samtykke kan et medlem tage en gæst med til foreningens arrangementer.

Indmeldelse sker ved henvendelse til bestyrelsen.

Se mere her.

Hent vedtægter

Du kan hente en pdf-version af de akuelle vedtægter på linket nedenfor eller ved at klikke på billedet til venstre.