Bliv medlem

Alle kan blive medlem af Dragør Borgerforening – også selvom du ikke bor i Dragør. Som medlem er du med til at støtte et aktivt og levende kultur- og fritidsliv i Dragør. Du kan samtidig deltage i alle vores arrangementer.

Vi uddeler 50% af dit kontingent til de klubber og foreninger der ansøger.

Brug helst køb af medlemskab via vores shop løsning. Klik på “Vælg muligheder”

Betal 200,- på MobilPay til 580958
  • Scan koden til højre med din mobil
  • Hvis du er på din mobil – så tryk på scan koden i stedet
  • Eller send den manuelt

Send email til info@borgerforening.dk med:
  • Navn
  • Adresse
  • Mobilnummer

Køb medlemsskab her:

Hvis du ikke har MobilePay kan du også blot betale via din netbank
  • Kontingentet er kr. 200,- pr. medlem pr år. Medlemskabet er personligt.
  • Det er også muligt, at blive livstids- medlem – det koster kr. 3.000,- og garanterer mod fremtidige kontingent- forhøjelser, samt giver ret til to gratis glas øl ved generalforsamlingen.
  • Indmeldelse kan ske via Netbank på reg. nr. 6508 kontonummer 3050520357. Oplys navn, adresse, e-mail og telefonnummer.
  • Man kan også melde sig ind på mandagsmøderne.
  • Adresseændringer, nyt tlf. nr. eller e-mail skal meddeles pr. e-mail til tilmelding@ borgerforening.dk – eller ved mandags- møder.

Betalingsservice

Du er i dag ikke tilmeldt Betalingsservice, så vi vil i den sammenhæng forslå dig gøre dette. Det gør det lettere for os og sparer foreningen for udgifter til at sende indbetalingskortet ud til dig.
Når du klikker på knappen “Tilmelding” skal du have dine bankoplysninger klar, samt det personnummer der er knyttet til kontoen. Ligeledes skal du bruge MitID til at “underskrive” aftalen.

Tak for hjælpen.

Klik/tryk på billedet nedenfor – så kommer du til en sikker side hos Betalingsservice

Bestillinger
    Du har ingen bestillingerTilbage