Benedicte Riis ”Medlem af Kvindelige Eventyreres Klub”

Start dato

mandag, august 28, 2023

Start tid

Mødested:

Dragør Borgerfoerning

Det er med meget stor glæde at det er lykkes os nok engang at få Benedicte Riis til at besøge Dragør Borgerforening, denne gang vil hun fortælle om nogle af sine spændende rejser i Nordamerika og om Indianernes fantastiske liv i Wisconsin og i de Canadiske skove. Om hvordan hun på en filmoptagelse for TV2 opdager Boganis Jagthytte,

(jf.”Karen Blixens far blandt indianerne”)

Benedicte er bestemt aldrig kedelig at være sammen med, så der er lagt op til en spændende aften med både latter, sang og musik.

Benedicte Riis er forfatter til flere bøger, musiker i bandet Tante Andante- som også er navnet på en Organisation der arbejder for dårlige stillet børn i 12 lande.

Benedicte Riis er en helt igennem fantastisk kvinde som ud fra værdier, som kærlighed, kreativitet og en stor portion nysgerrighed, lever et spændende liv. Hun har både sejlet over oceanerne og kørt fra Alaska til Kap Horn i en gammel bus. Under coronaen opbyggede hun H.C. Andersens pædagogik i 1000 børnehaver i Kina

På billedet ses hun fra Rungstedlund med sin bog “Karen Blixens far blandt indianere”.

Tilmelding overskredet
Antal pladser: 100 (76 Tilbage)
  • Dragør Borgerfoerning
  • Strandgade 14