Fødselsdag og uddeling af tilskud

mandag, april 24, 2023

Vores skønne forening fejrer sin fødselsdag. Den 24. april, 2023 kl. 19:00 bliver dagen, hvor vi nok engang kan mødes og fejre vores stadige unge forening i festligt lag. Vi kan nemlig med glæde invitere alle foreningens medlemmer til en skøn og uformel fødselsdagsaften. Traditionen tro vil denne aften bestå af fødselsdagskage og varm kakao m.m., Vi vil også i år blive beriget med skøn musik og sang af et af Dragørs dygtige kor.

Som noget nyt vil vi også benytte denne festlige aften til uddeling af velgørenhedspenge, så vi alle kan hilse på de heldige foreninger i Dragør som vi har haft mulighed for at hjælpe, takket være vores store medlemsskare.

Fanen rejses, og flagene findes frem, så lad os sammen fejre borgerforeningens 117-års fødselsdag. Vi glæder os til at se dig.

Du kan også tilmelde dine mindre børn eller børnebørn. Angiv det i tilmeldingen.

• mandag, april 24, 2023 19:00   -   21:30