Orienteringsløb i Dragør

mandag, april 8, 2024

AMOK – fra 0 til 100 på 10 år!

Peter Hofman-Bang fra Amager Orienteringsklub (AMOK) fortæller succeshistorien om etablering og udvikling af en klub, som sportsligt har arbejdet sig op fra 6. til 3. division.

Og nu er klubben blevet betroet at arrangere Sjællandsmesterskabet i Sprintorientering i Dragør gamle by og havn søndag den 5. maj. Se også www.amagerok.dk.

Peter vil fortælle, hvordan løbet foregår, hvor der startes, hvor der sluttes og hvordan det vil påvirke den gamle by, når 200 løbere sprinter rundt i gaderne.
Peter vil også løfte sløret for, hvordan Dragørs borgere kan prøve kræfter med banerne når eliten har vist, hvad den kan.
Det bliver en festlig og fantastisk oplevelse for både beboere, deltagere og publikum på en dag, hvor vi hejser flaget og hvor vi vil være stolte over at vise vores skønne gamle by frem for deltagere fra hele Sjælland.

• mandag, april 8, 2024 19:00   -   21:00