Sol, vand og sejlbåde

Start tid

Mødested:

Dragør Borgerfoerning

Kom og oplev indbegrebet af Dragør Sejlklub – en sejlklub med mere end 100 års historie, der stadig lever i bedste stil og er superaktiv. Vi inviterer dig til en spændende aften, hvor du kan høre om den gamle dames historie og aktuelle aktiviteter. Du vil blive præsenteret for, hvad der sker i Madsens Krog og i havnen, og hvordan klubben deltager i relevante debatter om udviklingen af havnen og kystsikringen af Dragør.

Du vil også få mulighed for at møde to af klubbens erfarne medlemmer, Kimo og Thore, som vil dele deres oplevelser og erfaringer med dig. Kom og bliv inspireret af deres passion for sejlsport og deltag i en aften fyldt med spændende historier og viden om sejlklubben. Vi glæder os til at se dig!

Dragør Sejlklub er en sejlklub med mere end 100 års erfaring og stolte traditioner. Beliggende på Nordre Mole har klubben sit eget klubhus, der har været vidne til både op- og nedture i klubbens historie.

Klubben har også en ungdomsafdeling, der fokuserer på at uddanne fremtidige sejlere gennem sejlskole og træning. Desuden arrangerer klubben en række internationale kapsejladser hvert år, hvilket tiltrækker sejlere fra hele verden.

Alt i alt er Dragør Sejlklub en klub med en rig historie og en stærk fremtid.

Tilmelding overskredet

Mødested:

Antal pladser: 100 (79 Tilbage)
  • Dragør Borgerfoerning
  • Strandgade 14