Sommerfest i Bådlauget

søndag, juni 2, 2024

Så skal der grilles!!

Sommer og sol er lig med, at nu er det tid til vores årlige sommerfest, der også i år afholdes i Dragør Bådelaug, Færgevej 8, den 2. juni 2024 kl. 14.00

Igen i år har vi allieret os med Sydstrands Slagteren, der vil forkæle os med 3 forskellige slags kød samt et lækkert udvalg af kartofler og salater.

Vi satser på, at Dragør viser sig fra sin bedste side, hvor vejrguderne naturligvis er med os, så det bliver en fantastisk sommerdag.

Husk at med bring eget service (tallerken, bestik og glas) og evt. ekstra trøje og tæppe.

Prisen for dette herlige arrangement er 220 kr. pr. person, børn gratis.

Drikkevare kan købes til Foreningens rimelige priser.

Da der er begrænset antal deltagerantal, anbefales hurtig tilmelding, og seneste tilmelding er d. 25. maj, 2024

Der vil blive lavet forskellige opgaver og lege.

I tilfælde af MEGET dårligt vejr, vil vi rykke arrangementet til Borgerforeningens sal

Registrer nu:

Billet type: Billet antal: Pris pr billet:

Grill og hygge i Bådlauget

220,00 kr.