Tur til vin- og værtshuse på Amager

mandag, februar 27, 2023

Ved Dragør bibliotek

Vi kan endelig løfte sløret for, at vi mandag, den 27. februar 2023, har arrangeret en festlig og spændende tur ud af huset, som flere medlemmer har ytret ønske om.
Denne aften byder på besøg på de nye og de gamle vinbarer og værtshuse, der har beliggenhed på Amager. Her skal besøges spændende steder, hvor vi også får mulighed for at smage på forskellige drikke.

Borgerforeningen sørger for bustransport til og fra Biblioteket Vestgrønningen og ikke mindst bustransport mellem de forskellige vinbarer og værtshuse, så vi alle kommer sikkert rundt. Mødetidspunktet er 16.45, og bussen forventer at være tilbage senest kl. 21.30.

Prisen for dette festlige arrangement er 275 kr. pr. person. Drikkevarer og transport er inkluderet i prisen.

Da der er meget begrænset plads, skal du ikke tøve ikke for længe med tilmelding.

Vi glæder os til at se dig.

• Ved Dragør bibliotek
  • vestgrønningen 18