Vi høster og sanker

mandag, august 14, 2023

Vi høster og sanker fra haven, skov, strand og eng i Dragørs dejlige natur, ligesom vi sylter, koger og bager i mange hjem og mon ikke, at der er flere af vores kære medlemmer, der har nogle helt særlige specialiteter i gemmerne.

Sidste år var første gang vi lavede Dragør Tapas og det var rigtig hyggeligt, vi fik smagt både sødt og surt, tørt og vådt, så vi følger op på succesen, så derfor afholder vi igen i år- ”Dragør Tapas”, hvor du som medlem skal medbringe en smagsprøve af det, som er lige præcis din specialitet. Vi er måske også så heldige, at der er et medlem, der har en specialitet, der består af lidt vådt til ganen.

Vi håber, at der er mange, der har lyst til at deltage i dette arrangement, og eventuelt dele ud af deres opskrifter og fortælle nærmere om, hvor ideen kom fra.

Arrangementet er gratis og for medlemmer.

TILMELDING NØDVENDIG

• mandag, august 14, 2023 19:00   -   21:00