Medlemsskab af Borgerforeningen

200,00 kr.400,00 kr.

Medlemskab af Dragør Borgerforening betales 1. gang årligt i starten af året.

Du kan vælge mellem enkeltmedlem og dobbeltmedlem. Ved dobbeltmedlem betales kontingent sammen og der gives et fælles medlemnummer.

Medlemmer der indmelder sig efter 1. august betaler for efterfølgende år, og er således “gratis” medlem resten af året man indmelder sig.

Angiv navn på medlem:

Vælger du "dobbeltmedlem" får I fælles medlemsnummer og samlet opkrævning fremover. Angiv begge navne ved dobbeltmedlem

Varenummer (SKU): 1762 Kategori:

Beskrivelse

Dragør Borgerforening er en non-profit organisation, der laver arrangementer for foreningens medlemmer hver 2. mandag. Arrangementerne er ofte placeret i foreningens bygning på Strandgade 14 via indgangen fra Badstuevælen 4.

Alle arrangementer offentliggøres på foreningens hjemmeside og i Dragør Nyt.

Dragør Borgerforening arbejder for at aktivt kultur- og fritidsliv i hele Dragør. Der uddeler Dragør Borgerforening midler svarende til 50% af det indbetalte kontingent til klubber og foreninger i Dragør.

Medlemstype

enkeltmedlem, dobbeltmedlem